Wiosenna Akademia Nowych Mediów
Nowoczesna, rozpoznawalna, wiarygodna – taka może być Twoja fundacja lub stowarzyszenie. Wiemy, jak ważna jest umiejętność biegłego posługiwania się nowymi mediami w NGO’s. Przygotowaliśmy szkolenie i program realizacji akcji promującej inicjatywę społeczną, które trafia w punkt potrzeb trzeciego sektora.
Wiosenna Akademia Nowych Mediów to intensywny kurs, wypełniony praktyczną wiedzą oraz inspirującymi case studies. W trakcie 4 dni szkoleniowych dowiesz się m.in. jak zaplanować niestandardową akcję promującą inicjatywę społeczną, jak włączyć elementy grywalizacji do działań społecznych, a także jak pisać, żeby być czytanym.
Po cyklu szkoleniowym chętni, będą mogli wziąć udział w konkursie na akcję promującą ich inicjatywę, w którym będzie można wygrać indywidualne wsparcie tutora w lepszym dopracowaniu swojego pomysłu oraz wsparcie finansowe na jego realizację.
Jesteś zainteresowany? Zapisz się już dziś!
Poznaj program Akademii:
25 maja, wtorek | 15:30-19:30 (4h) Content marketing – tworzenie treści potrzebnych
Codziennie docierają do nas setki różnych treści – postów, artykułów, reklam. Co sprawia, że części już nawet nie zauważamy, a przy innych nie możemy oderwać się od czytania? Content marketing pozwala tworzyć treści z myślą o potrzebach naszych odbiorców. Dobry content żyje dłużej niż „zwykły wpis”, jest udostępniany i polecany dalej.
Dowiesz się:
– jak pisać, aby angażować czytelnika,
– dlaczego niektóre treści żyją dłużej w internecie,
– jak opracować strategię content marketingową dla NGO’s,
– jakich narzędzi używać do tworzenia treści.
30 maja, wtorek | 15:30-19:30 (4h) Ambient marketing – działaj niestandardowo!
Reklamy czyhają na nas na każdym rogu. Produkty rozgościły się na bilbordach, plakatach, tramwajach i autobusach. Każdego dnia ludzie wyrzucają do kosza tysiące ulotek, rozdawanych na ulicach. Wygrywają Ci, którzy potrafią rozbawić, zaskoczyć, oczarować. Ambient marketing to raj dla ludzi kreatywnych, którzy szukają nowych form lub w zaskakujący sposób aranżują dostępne nośniki.
Dowiesz się:
– czym jest ambient marketing,
– co oznacza marketing partyzancki, wirusowy czy trendsetting,
– jak w niestandardowy sposób wykorzystać znane nośniki,
– jak budować interakcję z otoczeniem lub nośnikiem reklamowym.
6 czerwca, wtorek | 15:30-19:30 (4h) Grywalizacja – wstrzyknięcie elementu zabawy
Gry są doskonałym narzędziem marketingowym, które świetnie sprawdza się w trzecim sektorze. Grywalizacja dotyczy naszych działań w internecie, ale także sprawdzi się w organizacji eventów, budowaniu relacji, tworzeniu systemów lojalnościowych czy zwiększeniu zaangażowania odbiorców. 1/3 Polaków gra. Warto wiedzieć jak do nich dotrzeć.
Dowiesz się:
– czym jest grywalizacja,
– jak zbudować prosty system grywalny,
– jak ważna jest fabuła i storytelling w grywalizacji,
– jakie narzędzia marketingowe wykorzystują gry.
8 czerwca, czwartek | 15:30-19:30 (4h) Crowdfunding – nowe źródło finansowania
Finansowanie społecznościowe (crowdfunding) to forma zbierania kapitału na przedsięwzięcia społeczne i biznesowe od Internautów. Crowdfunding to nie tylko pozyskiwanie kapitału, ale również budowanie pozytywnego wizerunku NGO’s, wzrost rozpoznawalności wśród internatów, tworzenie skutecznych działań marketingowych. W Polsce możemy korzystać z kilku platform crowdfundingowych, warto je znać i wiedzieć jak wykorzystać.
Dowiesz się:
– z jakich platform crowdfundingowych warto korzystać i jakie są między nimi różnice
– jakie przedsięwzięcia mają szansę znaleźć pomoc
– jak się komunikować, aby być wiarygodnym dla internautów
– jak dbać o relacje z internautami, którzy nas wspierają
– jakie formy promocji wykorzystać
Zajęcia będą się odbywały w Centrum Organizacji Pozarządowych w Katowicach
Prowadząca:
Agnieszka Wyszyńska – absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej w Uniwersytecie Śląskim, specjalista od e-marketingu, fanka nowych trendów i mediów społecznościowych, miłośniczka śląskiego designu, trener. Doświadczenie zdobyła pracując w działach marketingu firm oraz agencji interaktywnej. Zarządza agencją kreatywną Obiektywna, codziennie poszukując nowych rozwiązań dla swoich klientów.
Zapisy:
Zapisy prowadzimy do 23 maja za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem: https://WANM.zgloszenia24.pl
Ilość miejsc jest ograniczona, pierwszeństwo mają osoby działające społecznie w organizacjach lub grupach nieformalnych, które odpowiadają za promocję lub pozyskiwanie środków.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:
e-mail: slaskasiec@gmail.com,
tel.: 793 638 269.
Akademia jest współfinansowana z budżetu Miasta Katowice. Partnerem strategicznym Akademii są: Centrum Organizacji Pozarządowych w Katowicach oraz Obiektywna.eu