Letnia Akademia Nowych Mediów
Letnia Akademia Nowych Mediów 18 – 22.07, Katowice
Nowoczesna, rozpoznawalna, wiarygodna – taka może być Twoja fundacja lub stowarzyszenie. Wiemy, jak ważna jest umiejętność biegłego posługiwania się nowymi mediami w NGO’s. Przygotowaliśmy szkolenie, które trafia w punkt potrzeb trzeciego sektora.
Letnia Akademia Nowych Mediów to intensywny kurs, wypełniony praktyczną wiedzą oraz inspirującymi case studies. W trakcie 5 dni szkoleniowych dowiesz się m.in. jakie hasztagi mają największą moc, dlaczego social media zwariowały na punkcie gifów, czym jest viral i czy da się go zaplanować, a także jak pisać, żeby być czytanym.
Jesteś zainteresowany? Zapisz się już dziś!
Poznaj program Akademii:
Poniedziałek | 15:30-19:30 (4h) „Więcej niż Facebook – Instagram i Snapchat dla NGO’s”
Odpowiedź na pytanie, czy prowadzić fanpage na Facebooku wydaje się oczywista. Większość z nas już tam jest. Jednak media społecznościowe zmieniają się i dostosowują do potrzeb odbiorców, szybciej niż moglibyśmy się tego spodziewać. Warto sięgnąć po nowe kanały informacji i poznać ich użytkowników od podszewki.
Dowiesz się:
– jak prowadzić komunikację za pomocą Instagrama i Snapchat,
– jak używać hasztagów na Instagramie, aby zwiększyć zasięg,
– jak wykorzystać Snapchat podczas eventów,
– jak dotrzeć do użytkowników Snapchata,
– jak dostosować treści do poszczególnych platform społecznościowych.
Wtorek | 15:30-19:30 (4h) „Content marketing – tworzenie treści potrzebnych”
Codziennie docierają do nas setki różnych treści – postów, artykułów, reklam. Co sprawia, że części już nawet nie zauważamy, a przy innych nie możemy oderwać się od czytania? Content marketing pozwala tworzyć treści z myślą o potrzebach naszych odbiorców. Dobry content żyje dłużej niż „zwykły wpis”, jest udostępniany i polecany dalej.
Dowiesz się:
– jak pisać, aby angażować czytelnika,
– dlaczego niektóre treści żyją dłużej w internecie,
– jak opracować strategię content marketingową dla NGO’s,
– jakich narzędzi używać do tworzenia treści.
Środa | 15:30-19:30 (4h) „Video marketing – siła ruchomego przekazu”
Społeczeństwo obrazkowe przechodzi swoistą przemianę w społeczeństwo obrazków ruchomych. Rozwój technologii oraz rosnące wymagania wobec aplikacji i platform społecznościowych, wpłynęły na formy treści, które konsumujemy. Video daje nam duże możliwości w kreowaniu przekazu. Publikując filmy, pokazujemy jeszcze więcej, wzbudzając ciekawość odbiorców.
Dowiesz się:
– jak budować wartościowe treści w postaci video?
– kiedy sięgnąć po format video w komunikacji w internecie?
– co pokazywać za pomocą ruchomego obrazu?
– jak dobrać kanały dystrybucji treści?
Czwartek | 15:30-19:30 (4h) „Crowdfunding – nowe źródło finansowania”
Finansowanie społecznościowe (crowdfunding) to forma zbierania kapitału na przedsięwzięcia społeczne i biznesowe od Internautów. Crowdfunding to nie tylko pozyskiwanie kapitału, ale również budowanie pozytywnego wizerunku NGO’s, wzrost rozpoznawalności wśród internatów, tworzenie skutecznych działań marketingowych. W Polsce możemy korzystać z kilku platform crowdfundingowych, warto je znać i wiedzieć jak wykorzystać.
Dowiesz się:
– z jakich platform crowdfundingowych warto korzystać i jakie są między nimi różnice
– jakie przedsięwzięcia mają szansę znaleźć pomoc
– jak się komunikować, aby być wiarygodnym dla internautów
– jak dbać o relacje z internautami, którzy nas wspierają
– jakie formy promocji wykorzystać
Piątek | 15:30-19:30 (4h) „Grywalizacja – wstrzyknięcie elementu zabawy”
Gry są doskonałym narzędziem marketingowym, które świetnie sprawdza się w trzecim sektorze. Grywalizacja dotyczy naszych działań w internecie, ale także sprawdzi się w organizacji eventów, budowaniu relacji, tworzeniu systemów lojalnościowych czy zwiększeniu zaangażowania odbiorców. 1/3 Polaków gra. Warto wiedzieć jak do nich dotrzeć.
Dowiesz się:
– czym jest grywalizacja,
– jak zbudować prosty system grywalny,
– jak ważna jest fabuła i storytelling w grywalizacji,
– jakie narzędzia marketingowe wykorzystują gry.
Prowadząca:
Agnieszka Wyszyńska – absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej w Uniwersytecie Śląskim, specjalista od e-marketingu, fanka nowych trendów i mediów społecznościowych, miłośniczka śląskiego designu, trener. Doświadczenie zdobyła pracując w działach marketingu firm oraz agencji interaktywnej. Zarządza agencją kreatywną Obiektywna, codziennie poszukując nowych rozwiązań dla swoich klientów.
Zapisy:
Zapisy prowadzimy do 14 lipca do godziny 13.00 za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem: https://LetniaAkademiaNowychMediow.zgloszenia24.pl
Ilość miejsc jest ograniczona, pierwszeństwo mają osoby działające społecznie w organizacjach lub grupach nieformalnych, które odpowiadają za promocję lub pozyskiwanie środków.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:
e-mail: slaskasiec@gmail.com,
tel.: 793 638 269
Akademia jest współfinansowana z budżetu Miasta Katowice. Partnerem strategicznym Akademii są: Centrum Organizacji Pozarządowych w Katowicach oraz Obiektywna.eu